„Cred că un mare poet fără discipoli este ca un om fără copii.”

Eduard Ţară


locul desfăşurării primului kukai din România, locul unde puteţi găsi informaţii despre fenomenul haiku din ţară şi nu numai

luni, 5 mai 2014

Ești autor de haiku? Vrei s-o știe și alții?



Continuînd proiectul început în 2008 (despre el puteți citi mai pe larg aici), am actualizat publicația de pe calameo care cuprinde o listă a autorilor de haiku și mai multe de cărți publicate de ei, precum și harta răspîndirii autorilor pe suprafața țării. Este posibil ca numele vostru să nu figureze în ele, dar, dacă ați publicat un volum legat de haiku (poeme, traduceri, studii, comentarii, eseuri etc), ați publicat poeme în revistele publicate în România sau sînteți un participant frecvent (și atestabil) la concursurile de haiku din țară sau de dincolo de hotarele ei, aveți tot dreptul să fiți listat alături de toți ceilalți. Trebuie doar să trimiteți datele voastre pe adresa soimana@yahoo.com Puteți însă să ne ajutați și altfel: 

  1. există foarte mulți autori pentru care am cules doar numele și care au nevoie și de alte date sau ale căror nume nu sînt sigure - puteți corecta ceea ce am listat
  2. există autori pe care nu i-am găsit în materialele pe care le-am cercetat - ni-i puteți semnala
  3. există volume de care nu am aflat - ni le puteți menționa 
  4. se poate să avem greșeli în ce privește situarea pe localități și pe județe a celor listați - ne puteți ajuta să retușăm erorile
  5. ne puteți da și sugestii pentru a ajusta acest proiect, de pildă: unde am putea plasa o listă a celor care au reședința în afara țării și o alta a celor decedați.
Mulțumesc tutoror celor care ne-au oferit suport pînă acum prin observațiile și completările lor, dar mai ales celor care au participat consistent la proiect: Cristinei Oprea pentru suportul tehnic la editarea hărții, lui Eduard Țară pentru culegerea numelor și volumelor din cea mai mare parte a revistelor Haiku, lui Dan Doman care mi-a oferit o altă parte din revistele Haiku, lui Șerban Codrin care mi-a trimis revistele Orion și lui Ioan Găbudean care mi-a trimis revistele Orfeu.




Niciun comentariu: