„Cred că un mare poet fără discipoli este ca un om fără copii.”

Eduard Ţară


locul desfăşurării primului kukai din România, locul unde puteţi găsi informaţii despre fenomenul haiku din ţară şi nu numai

sâmbătă, 13 decembrie 2008

O surpriză IT

Pe 11 decembrie 2007, în grupul ROMANIAN HAIKU se înscria un nou membru - Alex Gheorghiu. De obicei, trimit un mail de bun venit noilor înscrişi şi îi rog să-mi spună ceva despre ei. Unii îmi răspund, alţii nu, la fel cum, după ce s-au înscris, unii activează, alţii cred că şi uită că s-au înscris.

Alex mi-a răspuns scurt:

"Am 30 ani. Lucrez in IT. Imi place Haiku, mai ales Basho... care mi se pare a fi sublim." Şi apoi a tăcut timp de un an.

Ieri însă am primit un mail în care spune:

"Am reusit sa creez un mic site dedicat lui Basho http://basho.ro (ceva f. simplu si care sa imi permita sa citesc un haiku repede :) ) Sper ca va place si daca da spuneti si la altii."

În cei aproape doi ani de cînd încercăm să regrupăm pe iubitorii de haiku pe internet, este prima iniţiativă a unui profesionist de a lărgi spaţiul virtual pentru cei care scriu şi citesc haiku în limba română printr-o contribuţie tehnică personală.

Încercaţi deci să accesaţi site-ul său şi spuneţi-vă părerea.

Niciun comentariu: