„Cred că un mare poet fără discipoli este ca un om fără copii.”

Eduard Ţară


locul desfăşurării primului kukai din România, locul unde puteţi găsi informaţii despre fenomenul haiku din ţară şi nu numai

vineri, 23 mai 2008

SURPRIZĂ 2



Cum procedaţi:

- cu clic pe săgeată sau pe unul din colţurile paginii se răsfoiec cîte două pagini în format mini
- clic pe butonul full screen deschide altă pagină în format mare
- clic pe pagină măreşte şi poate deplasa pagina doar mişcînd cursorul, fără a-l ţine apăsat

Succes!

5 comentarii:

Maria Tirenescu spunea...

Foarte bine că ai publicat antologia! Am ocazia să fac o rectificare. La pagina 37, ultima tanka atribuită poetului Vasile Moldovan este scrisă de mine. Ea a apărut cu mult timp înaintea tipăririi antologiei pe www.poezie.ro (http://www.poezie.ro/index.php/poetry/222491/Pe_litoral) şi pe
http://www.wonderhaikuworlds.com/viewdetail.php?post=976&type=3

De altfel, tanka apare şi pe blogul meu http://poemetanka.blogspot.com/

În scurt timp, pe unul dintre blogurile mele va fi postată poza cu bunicii mei, in faţa casei acoperită de iederă. Casa poate fi văzută în faţa bisericii din Eforie Sud.

Sunt convinsă că a fost o greşeală datorată grabei cu care s-a redactat antologia.

Maria Tirenescu spunea...

În acest moment, poza făcută în 1971 este pe internet. Adresa la care poate fi văzută este:
http://memoriile-familiei.blogspot.com/

Corneliu Traian Atanasiu spunea...

Am reparat greşeala. Am şters-o de la Moldovan şi am pus-o la tine.

Maria Tirenescu spunea...

Îţi mulţumesc!

Acum se vede care este avantajul internetului. Dacă nu era posibilitatea de a repara, aş fi trăit cu impresia că unii cititori ai antologiei m-ar fi putut suspecta de furt.

A fost o greşeală şi s-a reparat.

Cu prietenie, Maria

Anonim spunea...

frumoasa prezentarea antologiei.
Minunate haiku-uri.

Ion Codrescu este, fara indoiala, un mare haijin.

Pacat de traducerile in limba engleza...
o mica mostra hazlie: the laughing seagull = albatrosul vesel !!!!!