„Cred că un mare poet fără discipoli este ca un om fără copii.”

Eduard Ţară


locul desfăşurării primului kukai din România, locul unde puteţi găsi informaţii despre fenomenul haiku din ţară şi nu numai

miercuri, 30 mai 2007

FEED-BACK

Comunicarea noastră pe această listă – LAPNO – întocmită ad-hoc din adrese email găsite în diverse împrejurări, cît şi pe ROMANIAN KUKAI este lipsită de feed-back. Mai precis, nu ştim ce vă interesează cu adevărat sau ce vă interesează mai mult din ce vă trimitem şi din ce postăm pe site.

Un singur lucru este sigur, jumătate din cei din lista LAPNO sînt participanţi la concurs şi concursul merge bine. Ne interesează totuşi dacă lipsa feed-back-ului se datorează dezinteresului vostru sau deficienţelor noastre, faptului că nu aveţi acces lesnicios la computer şi internet sau unor abilităţi mai modeste în navigarea pe net.

Ne-am gîndit deci să încercăm să suplinim această neştiinţă printr-un sondaj din care să aflăm, cu ajutorul vostru, care este de fapt situaţia. Vă rugăm de aceea să ne răspundeţi la cîteva întrebări, punînd un x (sau mai multe, după caz) între parantezele de mai jos [ ]:

Am calculator:
[ ] acasă
[ ] la serviciu
[ ] la prieteni, cunoştinţe
[ ] la internetcafe

Am conexiune la internet:
[ ] telefonică
[ ] permanentă, cu abonament

Am abilităţi de utilizator:
[ ] am făcut cursuri speciale şi lucrez la serviciu
[ ] am învăţat singur şi mă descurc foarte bine
[ ] am învăţat singur şi mă descurc bine
[ ] ştiu după ureche şi mă descurc cu greu
[ ] abia acum trebuie să învăţ
[ ] altă situaţie – specificaţi care

Am intrat pe ROMANIAN KUKAI:
[ ] niciodată
[ ] o singură dată
[ ] de cîteva ori
[ ] de vreo 10 ori
[ ] săptămînal
[ ] zilnic

Din ceea ce găsesc pe ROMANIAN KUKAI mă interesează (puteţi bifa cîte lucruri vă interesează):
[ ] ceea ce e legat de concursul kukai
[ ] anunţurile pentru alte concursuri
[ ] prezentări de cărţi
[ ] articole despre poezia niponă
[ ] mărturisiri
[ ] interviuri
[ ] materiale despre ce şi cum facem
[ ] prezentările poeţilor clasici japonezi şi ale poemelor lor
[ ] nu am citit decît ce am primit prin mail pe lista LAPNO
[ ] nu am citit decît sporadic chiar şi ce am primit prin mail

Nu am făcut pînă acum niciun comentariu pe ROMANIAN KUKAI pentru că:
[ ] nu mă interesează
[ ] nu ştiu cum (tehnic)
[ ] nu mă pricep ce să spun
[ ] sînt prea comod

Credeţi că ar fi bine ca orice postare nouă pe ROMANIAN KUKAI să fie trimisă şi prin email pe lista LAPNO?
[ ] da
[ ] nu

Cum consideraţi iniţiativa noastră de a promova un loc de întîlnire a iubitorilor de poezie niponă online (în note de la 1 la 10):
[ ]

La ce nivel credeţi că o realizăm deocamdată, tot de la 1 la 10:
[ ]

(Am trimis acest chestionar pe lista LAPNO, cine vrea să răspundă la cel de aici o poate face pe adresa: forevernelcor@gmail.com.)

Niciun comentariu: