„Cred că un mare poet fără discipoli este ca un om fără copii.”

Eduard Ţară


locul desfăşurării primului kukai din România, locul unde puteţi găsi informaţii despre fenomenul haiku din ţară şi nu numai

sâmbătă, 3 martie 2007

la zi

Un mic bilanţ e necesar. După prima săptămînă sîntem patru contributors, persoane cu dreptul de a posta texte în care să ne spunem părerile sau să facem propuneri. Oricine poate face prin comentarii adaosuri.

În textele pe care le-am postat eu, am făcut mai întîi o declaraţie de intenţii, arătînd care este rostul acestui spaţiu: discutarea şi pregătirea unui kukai. Apoi, am dat o descriere succintă a modului cum este organizat The Shiki Monthly Kukai, cu linkul de rigoare pentru cine vrea să citească în original şi in extenso despre ce e vorba. Asta pentru că acel concurs poate fi luat ca model pentru a organiza un concurs online în care toată activitatea se face prin trimiteri email.

Cei care nu se descurcă pe site pot citi instrucţiunile pentru a putea comenta.

Vizitatorii sînt astfel informaţi prin postările existente despre ce poate fi vorba şi în ce stadiu se află pregătirea. Ce facem aici sînt nişte preliminarii şi orice părere poate fi o contribuţie la finalizarea acţiunii.

Pentru ca lucrurile să fie mai atractive, m-am gîndit să extind posibilităţile de informare asupra haiku-ului. Cei care vor lăsa comentarii şi o adresă email vor primi săptămînal cîte o traducere a unui articol despre haiku care nu există încă în limba română. Deasemenea, pe modelul tinywords, ţin să adun haiku-uri de calitate ale autorilor cunoscuţi, dar şi selecţionate de la ceilalţi autori şi să le trimit, cîte unul pe zi prin poştă fiecărui doritor.


5 comentarii:

,Djamal Mahmoudجمال محمود هنداوي spunea...

Salut aceeasta ideea, sper că
voi fi unul dintre cei care vor participa la acest concurs.
Cu respect
Mahmoud Djamal

Corneliu Traian Atanasiu spunea...

Djamal, ideea trebuie să se şi materializeze. Eu înţeleg concursul ca o formă mai atractivă de a mobiliza iubitorii de haiku la o activitatea mai intensă şi de o calitiate superioară. De aceea, pe lîngă concurs aş vrea ca să existe şi o informare mai largă a celor ce vor fi pe listă, adică cei a căror adresa mail o aveam şi o putem folosi pentru a menţine legătura.

Cele mai multe lucruri le vom trimite listei şi nu individual.

Anonim spunea...

Daca aveti nevoie de ajutor la intretinerea site-ului, ma pot oferi. sunt obisnuita cu genul asta de platforma, iata bloguri de care ma ocup :
http://puck.jubjub.ro
http://bookaholics.jubjub.ro
http://atelier.jubjub.ro

Corneliu Traian Atanasiu spunea...

Fii sigură că vom avea. Şi te vom solicita. Deocamdată am să mă uit pe blogurile respective să văd ce facilităţi în plus există.

Magdalena Dale spunea...

Eu cred că modelul tinywords în cazul nostru deocamdată nu are de ce să funcţioneze.Suntem destul de puţini şi cine chiar este interesat poate să facă un efort minim de a accesa site-ul o dată pe zi ca să vadă care sunt noutăţile, sau poate ar fi bine să trimitem prin e-mail un fel de anunţ standard în cazul în care sunt noi texte de comentat sau de votat. Am văzut că aşa se procedează pe site-urile străine. Eşti anunţat prin e-mail când apar noutăţi, fie noi concursuri, fie noi postări.
Corneliu, felicitări pentru iniţiativă şi pentru perseverenţă!